8 Haziran 2008 Pazar



















2007 yılında kabul edildiğim PDA nda Sn Selim Güleç beyin göndermiş olduğu 20 adet tohum elime geçtiğinde mayıs sonları idi.Gaziantep'in iklimi ve kavurucu sıcaklar nedei ile 2007 de birkaç küçük pembe yetiştirebildim.Bu nedenle köşeme çekilip sustum.Ta ki o küçümsediğim küçük pembelerin içinden özenle çıkarıp kuruttuğum tohumların bu sene nisan başından itibaren ektikten sonraki gelişmeleri ile bana adeta ''herşey yeni başlıyor,biz buradayız hadi sende gel''der gibi resimdeki gibi büyümelerini gördükten sonra pembe heyecanım tekrar canlandı.Bu duyguyu sözle anlatmak mümkün değil,belki resimler daha iyi anlatır.Tüm üyelere selam ve saygılar.

3 yorum:

s.v.özkan dedi ki...

s.a abicim ben arabandayım bana pembe domates tohumu lazım bende bu işe baya merak sardım allah sonumuzu hayr eylesin.yardımcı olursanız sevinirim.bunları nasıl temin edebilirim.benim bahçem geniş bir ekersek tohum sorunumuz olmaz.544 798 19 19 çağrı atarsanız ararım.şimdiden tşk siz tamam derseniz haberleşiriz.....

A.T. dedi ki...

Cahit Bey,
Bu yorucu haftanın sonunda kendi PDA blogunuz "Gazikentten PDA Neferi"ni yeniden canlandırarak, bize o kadar güzel bir armağan verdiniz ki şimdi!.
Sağolun varolun ve bu başlangıç ile umarız arkası gelsin ve PDA Üye blogları sayısında bu yıl bir rekor kıralım!

Avniye - Mehmet Tansuğ

Cahit Kuyucu dedi ki...

Sayın Tansuğ ailesine bloğumla ilgili yorumlarından dolayı çok teşekkürler.Bu yıl yine tohumların çimlendirilmesinden ürün alımına kadar olan süreci kademe kademe sizlerle paylaşacağım.Gaziantepte iklim ancak müsait sıcaklığa (ortalama 20-25 derece)yeni yeni ulaştığından tohum ekimine 1 hafta içinde başlıyacağım.Gelişmeleride inşallah blokta yayınlıyacağım.Ama şimdilik geçen yıl 25 fide ile ilk kez küçük bir toprak alanda denediğim saksı harici ekime ait görütüleri sizlerle paylaşmak istiyorum.5 yıllık deneyimlerimin olumlu olumsuz etkenlerinide yeni katılan arkadaşlara yararlı olur düşüncesi ile blokta belirtmek istiyorum.Saygılarımla.